2an är borta.

YOU GOTTA LOVE IT

Hade nyss SO-prov.
FYFAAN!
Man ska kunna 4 jävla grundlagar, jag kunde (kan) 3 av dem.
Men den sista som man verkligen skulle ha kunnat, ville inte ploppa upp i min hjärna under provet så både jag och Alex satt vid vårat bord helt desperata av faktat som står i min bok.
jävla regeringsformen...

Det är underbart väder och jag kunde inte ha längtat mer till att ta en promenad i solnedgången och lyssna till Håkans underbara texter så jag kan få tänka på annat och lugna ned mig en aning. Jag behöver lugnas ned, men detta jävla tema tar kål på mig och tar upp hela min vardag.

Jag går i årskurs 1 på gymnasiet, snart tar jag examen - det är inte så långt kvar, det heller. Och vafaan ska jag göra efter att jag har tagit examen?? Jag vill ju flytta till stockholm men lycka till att få lägenhet där. Inte vill jag vara någon läskig inneboende hos någon tant som lagar köttbullar dagarna i ända. Men, men mycket att tänka på men just nu är prio 1: temat, pojken, pengar, dans.

Fast det ända jag känner nu är att jag vill få pengar till att handla kläder och mat.

image6

Ett stort plus för Lovisa Burfitt för hennes extremt vackra midjekjolar och blusar.

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0