(bita-på-naglarna-tills-de-inte-finns-dag)

Det har varit en riktig Bita-På-Naglarna-Tills-De-Inte-Finns-Längre-Dag.
Hela FU1D har varit på Sagateatern, 18 pers på lilla, lilla Saga. Varmt, må jag säga!

  

Tränat hela dagen inför imorgon, med kläder, tidningspapper och hela köret.
Rök och spotlights från 09:00 till ca 16:00, det känns som om mina lugnor har krypt en storlek.
Med mindre lugnor och upprivna fötter så är jag ändå ganska hajj på att dansa imorgon (har liksom inget val).

Imorgon är det non-stop-workout från 08:30 - 22:00, plus att det blir jogging på fredag. NÄJZ!
Hoppas att ni verkligen håller alla lemmar för mig imorgon och ni som bor i Linköping kommer och kollar, svårare än så är det inte.

Skutt och lek!

Kom-men-tera
Postat av: Maddee

:) Men
sköönt att temat är över ^^ haha men saknar det i bland faktiskt, älskar att stå på scenen. Kmr i håg hur nervös alla var dagen innan .... Men när man stod på scenen känndes allt jätte bra, för mig i alla fall :D. Sen att allt såg kast ut dagen efter är en annan sak (menar mitt solo så klart, älskaaar alla andras solo). 1D är bäst :D:D

2008-05-19 @ 20:17:50
URL: http://Angeel.bloggsite.se

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0