dansdansknas

I torsdags hade vi temaredovisning, det kändes som om det gick asbra. Jag fick jättemycket beröm och folk tyckte att jag var jätteduktig. Men i går (fredags) så tittade vi på själva redovisingen och det såg ju riktigt skit ut, hur fasn kan folk tycka att DET såg bra ut?
Jag måste lära mig dansa.
Idag hade vi ännu en dansuppvisning, mycket dans denna vecka - HÄRLIGT!
Vi hade 3 genomgångar, första gick skit, andra gick sissodär och tredje gick verkligen bra! Så det blev lite tripptrapptrull där ett tag.

Nu ska jag ta hand om mig själv, massera fötterna, kamma håret, titta på tv, äta korv med bröd och efter det blir det film och chips!
Finnar, here i come!

Jag längtar så grymt till att åka till Gävle, nu på tisdag YAY!image15

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0