ge mig MER!

Inatt hade jag en ganska härlig men konstig dröm, en person med fräknar var på dejt med mig. Det var asmysigt, vi kollade på film samtidigt som vi var i Anders (i hagaström?!) rum. Min bror sprang omkring med sin flickvän och hällde saft på soffan men jag brydde mig inte för jag var på dejt med en fräknig person. Jätte mysigt var det, wierd though.

Idag tänker jag inte tjata om hur härlig solen har varit eller hur jävla röd jag blivit runt näsan, för idag var det ingen sol! Men det var nog den varmaste dagen på hela året skulle jag tro. Ingen jacka, inga chinos, hade man kofta så kom det svett på ryggen. Helt jävla underbart var det!
Det blev till att mysa med picknick i parken with tha polers med glass och akrobatiska stå-på-händer-charader, vilket var väldigt underhållande.
Tänk att folk alltid tittar snett på oss när vi är uti världen, är det för att vi är coola, knasiga, fula, högljudda eller dumma? (jag tror på knasiga/dumma/högljuda)

Nu, ikväll, blir det till att packa för Emma ska till Gävle imorgon, tjihoo!
Då blir det till att träffa släktingar, äta gott, vara uti villan (som snart är klar btw!) och kanske, förhoppningsvis, troligen åka lite båt. Grillning är ju en självklarhet. Flintastek med klyftpotäter och bearneise-sås. Drewl*
Jag gjorde mig faktiskt lite fin idag inför morgondagen, jag klippte min egen klugg med vår egen kökssax, gick finfint faktiskt. Inga hysteriska korta eller långa längder, utan det blev faktiskt riktigt bra. Jävla händig man kan vara utan att veta om'et.

Idga har jag haft "Don't worry, be happy" på huvudet hela dagen.
Enjoy.

Kom-men-tera
Postat av: alex

fantastisk kreativitet när du skulle stava bearnaise! okej bara en bokstav fel. men det ser ändå kul ut! :D

2008-04-29 @ 07:33:01
Postat av: uu

ema jag tycker du är knäpp.

2008-05-03 @ 19:26:50
URL: http://bujs.blogg.se
Postat av: EM

va fan, lite kreativ måtte man vara!

2008-05-27 @ 17:04:13

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0