Håkan Hellström

I lördags var jag på självaste Håkan, helt jävla underbart (om man får använda sådant fult språk)!

Åkte dit med Maria och Micko. Fick skjuss av Marias syster, Anna. Tack för den, fast nu är jag dock skyldig Maria 450 spänn och Micko 50 spänn, najs säger jag bara!
Vi åkte runtruntruntruntrunt i rondeller och yrade runt i sthlm centrum, inte smart med 4 tjejor i en bild som skriker åt vilket håll Fryshuset ligge rnär i är påväg åt HELT fel håll.

På självaste konserten var det helt underbart, snygga människor, riktigt svettigt. Ja, helt underbart var det. Önskade bara att en viss person kunde vara där ..

Håkan kommer ju till Arvikafestivalen som jag kanske ska på, man måste ju ha pengar bara för att kunna åka dit.


Kom-men-tera
Postat av: anna

åh härligt! jag såg håkan i göteborg förra helgen. helt magiskt verkligen!

2008-04-20 @ 22:57:40
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: EM

jo det var nog det bästa han någonsin skapat.

2008-05-27 @ 17:09:49

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0