problematiken väger

Jag satt på balkongen med eftermiddagssolen gassande mot mig.
Jag hade gjort asgoda köttbullar med makaroner (inkl. sallad), dundrade på som bara den så att hela Åbylund hörde varenda ord Håkan sjöng. Det var så härligt, jag kände verkligen hur jag slappnade av.
När jag har ätit klart och lägger mig ifrån tallriken somnar jag. Vaknar upp (8 låtar senare) och tänker "gu, vad skönt med lite sol på sig". Men till min förskräckelse så var det tydligen inte så jävla skönt att ligga i solen för nu är Emma röd i ansiktet .. Och inte så där rosa/söt-röd utan RÖD/RÖD-RÖD! Så nu sitter jag här med ett glas med isvatten och rullar det fram och tillbaka på pannan.
Det blir till att ta en lång kall-dusch sedan med ordentlig skrubbning på fötterna.

  

FULLT UPP HELA VECKAN.
tisdag: so-prov, tematräning, rytmikredovisning
onsdag: tematräning, tematräning, tematräning på Sagateatern, Genrep på kvällen med React, tematräning
torsdag: tematräning, tematräning, tematräning, genrep på Sagateatern, TEMAREDOVISNING, genrep på kvällen med StreetJazzen
fredag: springa 5 km, träna inför streetföreställningen
lördag: STREETFÖRESTÄLLNINGEN
söndag: sova.


jag borde slå mig själv på käften för att jag inte redan har dessa vackra varelser.
image14


Kom-men-tera
Postat av: varelse

de är inte varelser! jag är en varelse!

2008-04-26 @ 10:35:04
Postat av: Anonym

då vill jag bära dig på mina fötter!

2008-05-27 @ 17:05:20

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0