Zigenarliv Dreamin

Håkan sitter som Karlssons klister på mitt minne, min hjärna.
"Har du tändstickor? Ja, tillräckligt om du vill bränna ned Stockholm.
 Har du vin och sprit så att det räcker att dränka fjärden full av sorger?"

Idag fick skolan ta del av våra otroligt vackra tema-dockor som vi gjort (för hand!) på våran vackra vernissage med popcorn och salta-pinnar. (Där kunde det ha blivit otroligt fel om jag skrev salta pinnar istället för salta-pinnar).
Jag hade en fet jävla kartong till docka, tror inte att en jävel fattade varför.

    

Vi började prata om våran temaredovisning som är om tre dagar (TRE DAGAR!) och då kände man hur 1 miljon fjärilar flyttade in till magen.
Jag, Sofie och Maria satt och pratade i 4 timmar på Wayne's café (tack gode gud för Wayne's) och till hälften av dessa 4 timmar bestod nog diskussions ämnet om detta tema, våra dåvarande teman och våra kommande teman. Temat är en stor del av livet nu, känner jag. Bombis på att varenda jävel kommer bli sjuk efter redovisningen.

Nu blir det till att lyssna på Håkan tills jag blir modig nog att ringa någon.

Kom-men-tera
Postat av: bujsenbajsen

hörru BAJTAR'N! håkan äger! :D

2008-04-25 @ 20:52:24
Postat av: EM

klart att han äger, jag har åtminstonde sett honom LIVE - suck it!

2008-05-27 @ 17:04:50

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0