ge mig froté

Att handla inredningssaker äro roligt, speciellt när man har med sig en bror på glatt humör. Jag kände mig så vuxen när vi gick där och provade fåtöljer och kollade på blomkrukor. Det var dessutom en hel grupp med utbytesstudenter från spanien som var där och mätte tyger och tjattrade och knäppte kort, TURISTER.
Det som inhandlades var:
1. 3 st trasmattor
2. massor av färgglada ljus
3. ljusfat (till de färgglada ljusen)
4. handdukar
5. lite lukta-gottgrejer
6. en liten soptunna

Den lilla soptunnan som vi köpte var ganska ful, vit och plastig, men vi gjorde om den. Vi köpte en blåmörkblålilavitfrotéhandduk och limmade sedan fast den på pytte soptunnan. Det kändes bra att få leka Äntligen-Hemma-människa, jag kädne min riktigt händig men dock rastlös som sitter och limmar fast en handduk på en soptunna.
Det som inte var riktigt lika roligt var väl att jag troligen har (av misstag) lämnat kvar min mobil på IKEA. Så imorgon blir det mobilpatrull och finns inte mobilen där så vet jag inte riktigt vad jag ta mig till, jag menar vad sjutton gör man utan mobil? plus jag känner mig så grymt handikappad! Så om ni vill få tag på mig så får ni ta kontakt på MSN ([email protected]) eller ringa min bror.



Dagens låt: Lykke Li - dance dance dance


Kom-men-tera
Postat av: bujkläsk

BAJTARE! bara för att du vill vara som jag så tappat du OCKSÅ bort din telefon!

2008-08-18 @ 23:08:11
URL: http://bujs.blogg.se/
Postat av: EM

jo det var PRECIS därför jag drulla bort the cellphone. Jag menar det är ju trenden nu att inte kunna prata med folk bara via cyber och öga mot öga, is the shiet!

2008-08-18 @ 23:36:03
Postat av: brunbjörn

oh my god ema! din guitar är inte svartvit och den flyyyyyyger! btw, så börjar vi skolan snart, suck och yay på det!

2008-08-19 @ 08:58:43

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0