jag vill det

Efter en vecka utan internet, ingen jesper och tre östgötare på halsen så har det inte blivit mycket till bloggande. Det har också varit den efterlängtande cityfesten som var likadan i år med: Man går typ 7 vändor runtrunt i centrum kollar på godsaker som man vill köpa och karuseller man vill åka men kollar ned i plånboken och det är renarama öken som gör allt omöjligt. pengar = tillgångar.
På men det inte bara varit karusellåkande och godsaksätande, jag har faktiskt sett Hoffmaestro (och dem var verkligen huur bra som helst!) och Kleerup med Titiyo (helt okej, inte så jävla YEAH men det är inte fyskam).
Men nu efter kaiko's och trängsel och dunkade basmusik så bestämde jag mig för att planka på buss och åka till mor och far och ta det lugnt med mammas hembakade bröd och alla flugor som är för dumma att flyga ut genom dörren. dumma djur.

Jesper är konstig men jag älskar honom ändå och det får han stå ut med.
på tal om jesper så har han åkt till huvudstaden och stannar där tills på onsdag för att hänga med sin kusin och jag får vara här hemma och vara cool på en eventuell kräftskiva och shoppa runt på stan.

arinkitinki-arinkitinki
ARINKITINKITANGA

Kom-men-tera
Postat av: brunbjörn

A-MUSHIMUSHIMUSHI

2008-08-11 @ 10:42:33

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0