klappklapp

Idag sa våran lärare, Tony "Anki har våffla i näsan" på Nk:n, vilket jag tyckte var jätteroligt.
Vi fick även idag färger i hårbotten. Jag och Alex fick gul hårbotten och Maria fick grön, orange, lila och gul hårbotten(mycket vackert måste jag tillägga), Anki gick lös med kritorna.
Jag och Sofie gick och diskuterade Gymkort, så imorgon så ska vi köpa ett prova-på-månadskort och gymma som dårar i en månad och tycker vi att det känns bra så är det hello, gym here we come tills jullovet. Det ser jag grymt fram emot - älska gymmet!
Det blev en fika med Robert och Sofie dessutom i typ 2 timmar, mycket prat och skratt om Family Guy och många Sprites.



Nu är det Broccolisoppa och Simpsons följt av Family Guy som gäller.
Ha la gött

Kom-men-tera
Postat av: sofie

yay for family guy och gymkort!

2008-08-25 @ 22:03:23

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0