köp regnet

Jag ber om ursäkt (ännu en gång) för att jag inte uppdaterat på ungefär 300 år men det har varit så myket. Jesper kom hem, jag blev avundsjuk på honom för att han var så jäkla brun, jag träffade jespermamma, jesperpappa och jesersyskon (det var ännu längre sedan jag träffade dem), jag, jesper, jespermamma och jespermammapojkvän åkte till Väddö där hela jespers goa släkt höll till och där tältade vi, hade fest och skrattade åt jespermammapojkvän.
Men nu är jag vid en dator och får skriva av mig lite. Snart är det mattajm och då blir det pizza, som jag inte ätit på huuuuuuuuuuuuuuur länge som helst så det ser jag fram emot - JAJ!
Jesper vill spela tvspel (geek giik) och han har "av misstag" tecknat nån grej på hans mobil så han kan surfa nu på nallemobilen så jag var in och kollade på min blogg genom hans mobil för ett tag sen, HUR coolt är inte det? 
Det var storm på väddö imorse, partytält flög omkring som små snöflngor, linköpingsfolket kommer imorgon (!!!!), det regnar, jag hatar regn och "vi måste bygga ett samhälle och det är bråttom".

(bild får komma när det kommer)

bejbo bejbo bejboboo

Kom-men-tera
Postat av: Anonym

ja vi kmr imorgon!

(glöm inte att anki är norrköpingsfolk ^^)

2008-08-03 @ 22:44:52
Postat av: sofie

oj. det var av mig

2008-08-03 @ 22:45:35

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0