mina sanningars ord

Idag tog jag oskulden hos Fico (en affär här i Gävle som bara står och är dyr med mycket snygga design-kläder) och köpte mig en tröja. Och när man väl är inne på en designbutik så tycker man ju att man ska vara lite vanlig och köpa damkläder som är skräddasydda och allt men jag står fast vid att killkläder är snyggare och passar bättre än tjejkläder (iallafall på migsjälv), så jag köpte alltså en killtröja inne på Fico och inte nog med att den var snygg den var också på rean - JAJ!
Jag köpte också en liten tygväst inne på H&M, kanske inte lika fancy.

  

Efter att ha handlat saker jag inte behövde och tittande på Fresh prins in Belair åkte jag och far hem och grillade Flintastek och gjorde ordning lite vitlökskroketter som ligger och jäser inuti magen.
Jag ska göra om min blogg lite, tycker jag, den har varit såhär nu i tusen år, ni kommer nog snart få se en förändring,

Kom-men-tera
Postat av: sofie

va var det för märke på tröjan ? :)

2008-08-13 @ 11:58:12
URL: http://sofieelizabeth.blogg.se/
Postat av: EM

fifht avenue shoe repair

2008-08-13 @ 18:12:25

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0