my hips lies

Ännu en icke-giltig skoldag, ettorna hade brännboll och vi hejade på. Det är dock MYCKET troligt, vid det här lagret, att större delen av skolan är väldigt trötta på den låt som vi använde som hejaramsa.
"My baby takes the morningtrain. He works from 9 til' 5 and then he takes another home again.."
(Ni vet den låten som är med i Elgigantes reklam som går JÄMT och är superduperdryg och dålig)
Vi hade ställt in oss på repeat och sjöng den ofta och falskt. Men det är så de ska tas!
Idag hade vi även terminens första danspass med våran nya (hollänska) danslärare, Yolanda. Skitsöt tjej med platinablont hår och hon är väldigt lång. På något vis så kan jag inte hålla mig för skratt när folk ska försöka prata svenska och de verkligen inte kan, det låter ju roligt!
"Hehdah" - Hejdå
"Thaakh" - Tack

Imorgon är det fotosession med Sofie (för jag har nämligen fått det hederliga jobbet att designa hennes blogg och därmed ta bilder på na' som ska synas på bloggen) och vi får se hur det blir, kaotiskt eller superduper. Who knows. nåos, nås, mås. FISKMÅS.

 
 

# Malin kan spela munspel
# Maria har sett Markus Krunegård LIVE
# Min bror jobbar som bartender

(Erkänn att jag hänger i coola kretsar)

Kom-men-tera
Postat av: sofie

wuuw.

bäst för dig att du gör ett bra jobb som fotograf ^^

2008-08-20 @ 21:53:51
Postat av: brunbjörn

så ser jag ut! :)

2008-08-20 @ 22:43:30
Postat av: brunbjörn

HAHA och SÅ ser filippa ut!

2008-08-20 @ 22:43:45
Postat av: bujän

2008-08-21 @ 15:40:27
URL: http://bujs.blogg.se/
Postat av: bujän

(fucking knapp att skicka blankt ><)

ja, det måste ha varit så. Eller så blev han bestört och bara slängde in ordet Bajs när han märkte att han inte använt det.

och VAD har du i rumpan?

2008-08-21 @ 15:41:33
URL: http://bujs.blogg.se/
Postat av: brunbjörn

frågan är, vad har hon INTE i rumpan!

2008-08-21 @ 19:37:49
Postat av: Anonym

men du, inte hell. Jag gillart.

jag har också sett krunegård..live..så du vet..liksom

2008-08-22 @ 20:25:49
URL: http://littlemisslovisa.blogg.se/
Postat av: EM

men då är ju du också helcool

2008-08-23 @ 21:56:41

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0