mycket förtidigt

När man har en mor som kollar sin blogg (min blogg) så är det aldrig smart att skriva alla dumheter man har gjort, i detta fall att jag har tappat bort mobilen på IKEA, för dom flippar ur, det blir total kalabalik i deras huvud. De pallar inte pressen att något är fel.

Marie har precis skickat dig en vibb!


Marie har precis skickat dig en vibb!
EM säger:

hej..
Marie säger:

hej

har du ingen mobil???

EM säger:

nope, kvar på IKEA

Marie säger:

men då måste du spärra abonemannget annars kan ju någon annan ringa för hur mycket pengar som helst!!!!!!!!!!!!!!

EM säger:

vi ska åka till IKEA idag och kolla om det är någon som har lämnat in mobilen

Marie säger:

vem ska betala den räkningen då??????

man kan ringa för tusentals kronor

EM säger:

ta det lugnt

Marie säger:

vet du var du glömde den ???

Tele till IKEA 020-43 90 50

(längre in i konversationen)

EM säger:

lova nu att du tar det lugnt då så att inte blodet börjar spruta ut ur öronen på dig

Marie säger:

ha ha ha

jag ska ta det lugnt men det vore tråkigt om någon tagit telefonen och ringer sina kusiner i albanien i tretton timmar

och jag får betala


PUSS på min mamma

(lägg märke till att klockan är runt 09.00 - främlingen på MSN gjorde ett bra jobb)

Kom-men-tera
Postat av: Anonym

Gullunge :-)

2008-08-19 @ 16:45:41

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0