normal igen

Ääääääntligen har jag fått tillbaka min mobil så nu är jag komplett igen med min skabbiga plutt-telefon.
IKEApersonalen sa att min telefon var ful när jag hämtade den, men det kan jag totalt hålla med om. Den är skitful. 5 knappar har lossnat, den är jättedammig och displayen är så repig att man inte kan läsa ett sms.
Vi hämtade som sagt mobilen på IKEA och när vi var där fick vi yttligare kreativa begär så när vi kom hem och falukorven stod i ugnen så passade vi på att göra en nyckelhållare av min gamla t-shirt.
Snacka om att idéerna börjar bubblar upp i tankarna och tyvärr blir min bror överexalterad när det gäller sånt. Börjar man så sväller det över för honom.
"JA! Vi sätter en ficka där på det tyget och sen hänger vi den på väggen. Vi borde tapetsera en vägg i vardagsrummet och vi borde sätta några röda detaljer i köket och dessutom så är badrumme tinte så fräscht vi borde renovera det"



Nyckelhållare á la syskonen Andersson


Kom-men-tera
Postat av: Jeppe med D:et

Fan, ni är ett par ordentliga syskon ni. Fint hantverk!

2008-08-19 @ 23:28:45
Postat av: älskaren

JO TACK, nog är vi händiga! Men inte lika händig som du med dig mat.

2008-08-20 @ 21:13:57

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0