sciencefictionböcker på 80talet

Igår var det jag, mammapappa som brummade de 40 milen ned till linköping och here I am, in linköping med brushän. Tack gode gud för att föräldrar finns asså, vilket jäkla kap de är! Jag menar vilka skulle annars städa hela lägenheten, fixa min cykel, fylla våran kyl&frys, handla IKEAsaker, kasta allt man inte själv (Tobbe) orkat göra. Ingen annan skulle göra det för ingenting, det enda de får som tack är ett "taaack!" och en kram, vettesjutton om jag kommer göra liknande när jag blir förälder. Jag kommer lätt göra det när jag blir farmor eller mormor för då vill jag att mitt barnbarn ska tycka om mig bäst och så ska det bli, basta!
iallafall så är föräldrar bäst för de köpte nya lakan, mattor och fotoramar till mig och plus att mor städade hela mitt rum så nu är superdupermegafint här med mina ljus och medaljongtapeter (som jag älskar mig själv över att jag valt dem).

Nu har jag föresten gjort om bloggen lite, jag tyckte att den blev fin - lite mer färgglad än vad den var förut. Nu får vi se hur lång tid det tar innan det blir en till. Vi märker'et.

 
 

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0