orange clokwork

Maria ska pissa på sig
Alex ser ut som ett mongo när han dansar
Sofie och jag har absolut inte likadan musiksmak även fast jag tycker att jag har världens bästa och då kan jag samtidigt säga att Hot Chip, Robyn, Håkan, Markus Krunegård och Fibes, Oh Fibes! äger!
En täpt näsa suger fett
Joje och naje
Jag ska kasta bajs på sofie
Jag ska på heminredningstour med min bror imorgon
Jag måste verkligen köpa skrivblock till skolstarten
Det är en massa albumtitlar på ett miljömärkt vykort på mitt skrivbord
Vad i helskotta är peppe volgers?
Jag har ett turkosa lakan
Jag har äntligen kommit på hur man gör med det nya bildfixarprogrammet
Några håkanlåtar är riktigt sorgliga
Nu ska jag hångla upp ett äpple och sedan sova

HÄPP på er

Kom-men-tera
Postat av: sofie

ja tkr fortfarande att min musik är bättre i alla lägen ;)

2008-08-18 @ 02:03:21
Postat av: Anonym

ALDRIG, min är bättre i alla lägen och skulle du fråga någon som verkligen kan musik (som jobbar med musik, typ musikgörare..) så skulle dom säga att MIN ÄR BÄTTRE!

2008-08-18 @ 12:22:01
Postat av: brunbjörn

asså, jag ser ut som mongo när jag dansar...!

2008-08-18 @ 13:39:14
Postat av: sofie

so not ! :O

ingen känner knappt till dina artister.

majoriteten tkr nog mer om min ;P

2008-08-18 @ 13:44:11
Postat av: Anonym

folk kanske känner igen namnen på dina artister men de tycker att mina gör bättre musik. min är bäst, snippsnapp, punkt slut och där med basta!

2008-08-18 @ 23:34:51

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0