så mycket att se

Jahapp, nehepp.. ischlopischlo! (älskar Kenny Starfighter!) Emson är hos ujsen för hon (ujsen) har dragit ihop en kräftskiva och jag är på andraplats när det gäller ansvarig utgivare. Det blir bara tjejer (off course) och det kommer nog tjattras mycket om ingenting och ingenting om mycket - så som det ska vara helt enkelt. 8 tjäjör med 4 påsar kräftor, jag ska lätt dra igång en kräfttävlning om vem som äter flest kräftor och den som vinner får en kräftkram.
Eshwish.
Igår var det fototajm för emuj-patrullen, så om det var någon eller några som såg två stycken idioter sprang omkring i boulognerskogen med en kamera och ett stativ så var det vi, höhö.

Pappa snodde internet igår så jag kommer inte kunna blogga någonting förrän jag har bosatt mig nere i Linköping igen för skolstarten, så bajs på det.
Men det som kommer att hända är att jag och peppeponken ska ha 2årsdag på fredag (grattis på oss att vi lyckas stå ut med varandra), det ska packas en jädrans massa saker och på lördag så bilar vi ned till Linköping.. sommarlov 4-äwöh in my <3



johanna är bästis och jesper är riktigt jäkla söt.

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0