skrämd guppy

Jag har ingen aptit längre, jag som ÄLSKAR mat! Jag tycker inte om frukost och jag är inte hungrig när det är lunch/middag och med det har jag blivit smalare runt midjan och visst är det roligt att gå ned i vikt men jag vill ha muskler istället för fett, jag vill ju inte vara.. ingenting. Inte för att jag någonsin kommer att vara så smal som kate moss eller något annat benrangel, det vill jag inte heller. Muskler ska det vara!
Nu har jag kollat på tv ett tag och jäklar vad det finns krav på hur man ska se ut. Först var det Top Model där de sa att en tjej var för tjock, sen var det reklam för Special K där en tjej är för tjock för sina kläder och om man äter de där flingorna blir man smal (ah, tjenare), sen var reklam för tv3's egna program där 3 tjejer ska gå ned i vikt så de kan få plats i en pytteliten bröllopstiding. KAN DEM LÄGGA NED ELLER?! blir så jävla trött..
Aja, nu ska jag äta plommon och dricka LOKA.
Juste, jag hittade mina glasögon plus att jag fick ett litet "indianband" av mor som är snöggt!
 

and I love fatflaps.

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0