ta bort luddet eller dö

Hela dagen har spenderats i soffan och jag har levt på någoting som inte ens borde få kallas mat (skaldjurssoppa och nudelsoppa), kollat på 10 avsnitt av Project Runway (och nu ska jag bli designer!), varit jäkligt sugen på Pizza, tyckt synd om min stukade fot för att den är grön och blå, haft tovigt hår och nu diskuterar jag och Gillving om vilken håkan-spelning som var bäst, min eller hans. Sure att han var på festival men jag var på en RIKTIG konsert när man gick dit för att få se HÅKAN och bara håkan, gillving såg ju en massa andra band och han var säkert full under tiden.

Igår var det nollning av ettorna och det var roligt och jäkligt underhållande att se när de valde sina favoritställningar.
Fadder: Ny ställning! starta .... ... .... NU!
Maria: Emma, vafan ska vi göra ?!
Emma: KAMASUTRA KAMASUTRA!!


Nu ska jag dricka te, diskutera vidare med gillving och tända fler ljus i mitt rum.
(förresten så fotograferade jag sofie [klasskamrat] häromdan och gjorde även om hennes blogg lite så titta gärna på den. sofieelizabeth.blogg.se)

Kom-men-tera
Postat av: sofie

aw , den blev så fin!

2008-08-24 @ 14:22:56

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0