tonåring

Det är konstigt väder och jag tycker inte om det. Har man på sig en Jeansjacka och ett par chinos så är det lagomt och sen får solen för sig att titta fram och helt plötsligt så känner man sig som en stor gris inplastad i plastfolie. Och då tar man ju av sig sin jeansjacka så man stolt kan visa sin superrosa tröja och då är det behagligt varmt och sen så går solenjäveln i moln igen! USCHABUSCHA

Alex har förresten fått för sig att väska kallas för pulla (spelar ingen roll vilken typ av väska, liten som stor) och det låter SÅ fel i vissa meningar. Men tänk om alla skulle få för sig att kalla väskor för pulla..?
"Gud vilken fin pulla du har!"
"Alex, var köpte du din pulla?"
"Maria, varför har du ingen pulla?"
"
Min pulla har väldigt många fickor och dessutom är den jättemjuk"
"
REA!REA!REA! Köp 2 pullor och få den billigaste gratis!"
Det är känns bara väldigt fel och konstigt men nog var det roligt när vi diskuterade det.
Men om någon har hört att väskor kallas för pulla så snälla säg till!

Kom-men-tera
Postat av: brunbjörn

haha jag pratade med olle och tydligen hade ida hittat på det, hon skratta sönder sig för att jag trodde att det var på riktigt!

2008-08-23 @ 23:28:26
Postat av: EM

JAG SA JU DET!

2008-08-24 @ 14:06:31

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0