uähw

Nu sitter jag i brumbrumbilen påväg till L-STADEN för att komma tillbaka till verkligheten.
"men det ska väl bli skönt att få komma tillbaka till skolan så att du kommer in i rutinerna igen?"
Inte fan vill jag ha några rutiner, jag hatar rutiner (om man inte vant sig vid dem off course). JAg älskar att vara ledig och att bara vara.. Fan!
Men det som faktiskt gör mig på glatt humör är att jag kan använda vårat USB-internet i bilen, att mamma har ritat en röd blomma på min fot och att det äntligen slutat regna.

Mamma får inte lyssna på sin Mamma Mia-skiva
Just nu är jag 15 mil ifrån Jesper
Jag mår illa
Det har börjat regna igen

Hoppas att det blir god mat ikväll.

(En fågel skrek att han, Ara-killen [han som brottar], slängde bort sitt brons nu i OS - är han dum eller? Pappa envisas däremot med att kalla honom för Abrakadabra [han gav också Zinedin Zinedan smeknamnet Zimsalabim])

Kom-men-tera
Postat av: brunbjörn

asså enligt honom och hans tränare så dömde domarna väldigt, väldigt orättvist. jag vet inte, jag fattar ingenting när jag ser på sport.

2008-08-16 @ 16:16:44
Postat av: EM

näej precis, man fattar ingenting! sport är bara trams.

2008-08-17 @ 18:50:50

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0