skaka en näve

Jag vaknade 13:48 idag och jag tänker bara "FYYY Emma..". Men egentligen vad fan ska jag göra idag, en söndag med en stukad fot? Jag kan träna mitt vänsterben eller gå på händer ner till pizzerian, säga "hej" och vända hem igen.
Jag sitter och funderar men vet inte riktigt om det finns några svar.
Varför min cykel blev vandaliserad i fredags utan att jag gjort någonting? (för att den var ful)
Varför jag stukade foten i fredags? (för att jag är riktigt jäkla klumpig)
Kanske jag ska ta tillbaka kavaj-modet? (då måste man ha en symaskin och en kavaj)
Vart fan är min storebror? (däckad i en buske)
Undrar om storebror kan fixa min cykel? (han gjorde det förra året)
Kanske jag ska ta en promenad och fotografera lite? (ont i FOTEN!)
Varför har inte jesper ringt? (han är nog däckad i en buske)
Varför ligger det jättesmå kalsonger i byrå? (jag har tomtar i rummet)

Jag känner mig riktigtjävlasuperduperotroligtjättesugen på en hambrugare, en sån där Ingen Big Deal för att dom ser goda ut.(måste bara få påpeka att reklamerna suger så mycket fett det bara orkar) nomnomnom.
Jag lyssnar dessutom på Honey Is Cool, ett mycket bra band med Håkan Hellström som trummis och Karin Dreijer (sångaren i The Knife) som sångare, de får mitt plus för dagen.

   
 
(bilder sen i fredags)

Kom-men-tera
Postat av: sofie

hahaha, alla våra porrbilder.

vem vann tävlingen igentligen ?

2008-08-24 @ 15:35:15
Postat av: EM

Johanna, i ettan. Du vet hon med rött hår?

2008-08-24 @ 15:37:45

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0