broccoligubbar

Varför är vissa tantar och gubbar så himla sura? Vad sjutton har de att vara sura över?! De får göra i princip allt de har råd med, alla respekterar dem (inte när man får reda på att de är dumma dock) och ibland är de jättesöta.
så vadfan har de att vara sura och griniga över?!
Vi stötte på en sån här gring och sur gubbe på Ica Maxi idag som tyckte att vi blockerade vägen och klagade högt på oss men storebror var inte tyst han, nej.
"Men Ursäkta då gubbjävel. Vad har du så jävla bråttom till då, bryta lårbenshalsen?"
Jag brast i skratt, gubben gick surt därifrån och storebror såg stolt och kaxig ut. Att handla mat brukar vara tråkigt men idag vände det.
Det blev förresten en jäkla god middag av maten vi handlade. Fläskfilé med massor av rotfrukter och broccoli! Och då måste jag bara tillägga min briljanta idé att använda skidglasögon när man skär lök. inga tärar ALLS!

 

Kom-men-tera
Postat av: soffy

javet! en del är skitsura.

hälsa till din bror "bra gjort"

2008-08-27 @ 22:21:40
Postat av: brunbjörn

VÄLDIGT SMART DET DÄR MED SKIDGLASÖGON!

2008-08-27 @ 22:38:52
URL: http://mattheweffect.wordpress.com
Postat av: bujän

JÄDRA EVAOCHADAM-BAJTARE!

(och jag har för övrigt snyggare än du ^^ )

2008-08-28 @ 12:32:37
URL: http://bujs.blogg.se/
Postat av: E

de är inte ens mina, det är Tobbes skyll på honom du din sängvätande pung5råtta!

2008-08-28 @ 21:34:03

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0