vilket jävla dilemma

Det är ju jättesmart att ställa in alarm på mobilen när man inte har någon och den andra personen i huset är och jobbar och sover nog hos sin flickvän så jag får ta hjälp av en främling på msn som ska väcka mig imorgonbitti. Det betyder att min data ska stå på hela natten och högtalarna ska vara på högsta volym och denna främling ska ge mig en vibb på msn så att jag förhoppningsvis vaknar och kommer i tid till skolan imorgon.
Man kan ju inte sova över första dagen i skolan, det funkar ju inte.

Iaf så är denna msnfrämlingen är en riktig ängel.

Kom-men-tera
Postat av: brunbjörn

jag garvade precis sönder mig, tack, tack tack.

2008-08-19 @ 09:02:04
Postat av: honsjälv

själv visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta.

2008-08-19 @ 09:10:46

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0