workout

Det var Balett på schemat imorse, vilket var skönt! Även fast jag aldrig varit en sådan balettmäsnniska så börjar jag tycka att det är riktigt roligt och jag fattar äntligen var det är Magdalena (lärare) snackar om och jag märker förbättring hos mig själv. Fan vad jag är duktig!
Påtal om duktig så var jag och gymmade idag, dock själv men det fungerade. Men jäklar vad det finns extrema personer här i världen. Det räcker inte att de är på gymmet utan vissa människors klädsel verkligen skriker "HEJ JAG SKA GYMMA IDAG!!". Jag träffade på ett praktexempel påväg hem från gymmet faktiskt och jag måste få dela med mig.
Mina damer och herrar, jag ger er:
HUR DU MÄRKER ATT EN PERSON GYMMAR MYCKET:
1.
Inget långt hår som fladdrar i ansiktet, helst rastaflätor som är knutna till huvudet eller helt skallig
2. Dresser, gymmänniskor älskar dresser (helst Adidasdress i skrikfärg så att alla kan se att de gymmar på sin fritid)
3. Muskolös (På killar får det mer än gärna vara överdrivet mycket muskler på armarna och kroppen format som ett Y)
4. De bär alltid gympaskor, spelar ingen roll vid vilken tillfälle - ALLTID gympaskor.
5. Änväder endast Nike-, Adidas- eller MarwinSportsmärken på sina vardagskläder.

Men det är skönt att gymma, det är det.

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0