detta jävla Trivial Pursuit!

Imorse tog jag en morgonpromenad med en brun hund, himlen var blå och solen gul. Gräset var grönt och min näsa vad röd. Skorna var ljusgröna med en hint of kissgul och grannarnas hus var fortfarande lika fult med sin mintgröna färg på plankorna. Jag längtade efter min kesomacka med skinka och gurka men när det väl kom till kritan så blev det en vanlig äggmacka.
Varför finns inte regnbågar längre?

Just nu så är det en omgång TP som äger rum i vardagsrummet och Tobbe förlorar stort mot päronen. Men nog klagar han för mycket. "det är för svåra frågor" "Det är för konstiga frågor" "Dem kan ju inte stämma!" "AIK förlorade så jag orkar inte spela" och wäh, wäh wäh..
Nu är det en omgång kvällspromenad för (den tillfälliga) hunden och mig, jag ska sätta på mig mina karamellstövlar som jag älskar allra mest.

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0