jag vill heta ofelia!

sorry för att mitt uppdaterande inte har blivit så mycket av men jag har inte haft något att säga. Det är helt tomt i skallen - nada. Jag har varit hundvakt (men det visste ni redan), solat och blivit brun. Vi (mamma,pappa,barn) var på ute på sjön hela dagen igår och pluttra omkring, det är JÄTTEKUL att sitta längst fram på båten så att fötterna når vattnet och ibland stänker det upp så man bli blöt. JAJ! Så vi var, som sagt ute på sjön hela dagen igår så nu är jag brunare än vad jag var förut och eftersom det är typnästaliksomassåexaktprecis lika fint väder idag så ska jag sola idag med nere på bryggan. Jag metade igår, jag fick en fisk. Jag gav han namnet Knut. min bästa vän, min livskamrat, min fisk, min knut.

Jag träffade bujsen igår, mycket näjz. Vi hade bestämt filmtittande i mitt place så vi var och hyrde film och det blev Surf's Up och Napoleon Dynamite och mycket prat på det och glassätande. Ben and Jerry's-glass kan vara det godaste som någon skapat (hitills) i denna värld- NAMNAM säger jag bara. 

vi ska på fotboll ikväll, vårat lag kommer förlora men vi får iallafall gratis fika.

   


BEPBEP-BEBUU. SHALAMP SHYFFGNUHG


Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0