le mans

mormor-fika var det på schemat idag, mycket roligare än jag trodde att det skulle vara. Trodde att det skulle bli tyst, pinsamt, kallt och tråkigt men vi babblade på om mycket, plus att kag fick höra lite Sandviken-gossip. Tydligen var det någon "kärring" (enligt mormor) som hade förstört en inhägnad så man inte längre får dricka öl där, härligt med tjatter.
Jag älskade min outfit idag.
- Midjehöga jeans från Cheap Monday, inkl bälte
- magtröja från Cheap Monday
- jesussandaler från DinSko
- liten, brun handväska från farmor
  
Efter min mormorförmiddag så träffade jag peppeponken ett tag men kilade iväg hem för att bli ännu brunare, jag tror inte att jag lyckades så värst bra.. Men det är ju förbannat varmt, det går ju inte att vistas i solen mer än 20 minuter innan man måste springa iväg in i skuggan och torka av svetten nedanför näsan - It ain't right!

Jag är en nybliven och stolt ägare till en sprillans ny Canon EOS 450D. Snacka om en dyr leksak men värt varenda spänn, jag har sprungit omkring här hemma och prövat mig fram till alla konstiga former och kort (jag lägger nog ut bilderna imorgon, batterierna ska bara laddas i 15 timmar..)
jag är nog lyckligast nu.
   

Nu är det en fransk långfilm från 1971, det har gått en halvtimme och ingen har sagt någon replik hitills, Dacapo!


Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0