london calling

efter 6 härliga dagar i london så är jag hemma här i brunsvik igen!
Även fast jag hade ingen tillgång till dator eller svenska tidingar så har jag klarat mig på fet engelsk mat, sevärdheter, min kamera och shopping.
Jag tror inte att jag kommer skriva ALLT som vi gjorde i London för då får ni nog sitta ett tag så jag lägger nog upp några bilder istället som får förklara.
Shoppingen får ni se i ett annat inlägg.
Men vi gjorde allt som man skulle göra;
se bigben, vara på madame tussauds, se house of parlament, se west minster abbey, se st Paul's cathedral, vara på towern, gå på london bridge, äta fet engelsk mat (nutella, fett stekt i fett m.m), varit i chinatown chingchong, varit i soho, varit vid picadilly circus och shoppat längs oxfordstreet.
Och nog såg man en massa fula engelsmän (de är väl för fula!) med tjocka yllejackor när det var 27 grader varmt, bilar som körde på fel sida på vägarna och inte visste man vilket håll man skulle titta åt när man skulle gå över vägen heller. Allt är fel i England (plus att man knappt hörde vad de sa!).
menmen nu är det sol och sommar här i gävle och imorgon fyller jag år, JAJ! då blir jag 17 vuxna år, bäst för er att ni grattar mig men det som är riktigt bajs är att sätraälsklingen är på grand canaria hela denna helg och nästa vecka så riktigt mycket bajs på honom.


 

 


Kom-men-tera
Postat av: sofie

:O de hade fn inte justin timberlake (om ja ser rätt) när jag var inne på madame tussauds !.

hoppas du hade världens roligaste vecka! det är ganska enkelt när man är i London ;)

2008-07-18 @ 18:17:58
URL: http://[email protected]

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0