råna banken för sjutton gubbar

jag ska stämma banken! iaf swedbank.
När jag jobbade ute hos ff&fm (ni vet, carwash och landrensandet?) så tjänade jag in 1000 kronor men farmor råkade sätta in det på mitt gamla konto, som jag håller på att avsluta, så jag fick gå och hämta ut dessa pengar på Swedbank idag.
Jag man gick in på banken så var det som att gå in i en bastu, hur varmt som helst, hur mycket folk som helst, ungar som skriker för att det är så jävla varmt, tjocka gubbar som sitter i tjocka jackor och luktar svett i hela salongen och alla var überstressade. Men jag tänkte "det lugnar väl ned sig efter ett tag" så jag tog en nummerlapp som det står nr 218 och det nummret som fick hjälp för stunden var  nr 143!!!! Om man inte kan jobba liiiite snabbare så får man anställa folk som inte är födda på 1600talet och inte vet hur en miniräknare fungerar.
Men jag gick runt och kollade in lite kläder och bikini's istället, njz.
  
Efter 2 timmar så fick jag hjälp på den där jävla banken - bajs.
Men på eftermiddagen så blev det en fika med johanna och medhavande oskar och min gubbe, jesper.

GE MIG CHOKLAD!

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0