räserfräs

Jag hade tråkigt och farfar hade ingenting att göra så vi bestämde oss för att åka till Linköping, fram och tillbaka. Då fick jag en chans att hämta das Playstation som jag "råkade" glömma kvar i lägenheten i Linköping, hehe.
Jag sov halva vägen dit så farfar fick köra ensam och höra när jag dreglade sönder och småsnarkade. 4 timmar i en bil är inte direkt högt upp på min VILL-GÖRA!-lista.
40 mil senare var i gamla goa linköping där jag samlade på mig kläder, skor, playstation och lite mat. Man får inte glömma att jag tog en fika med Sofie och Maria på Wayne's - Roiboste är riktigt gott.
  
Efter prat om mycket och ingenting så kikade jag in på Rean inne på Monki, inte så utmärkande faktiskt (snyft!).. Hoppas att rean i London är bättre och billigare. JAJ!

Efter 3-4 timmar i Linköping så hade ännu 4 timmars bilresa hem igen - yaho.. Men det gick bra, farfar berättade historier om när han var liten och hur han cyklade typ 5 mil för att hälsa på sin mormor mitt ute i ingenstans. Han berättade också hur han träffade farmor, mycket mysigt. Så jag satt där, ihopkrupen i bilstolen med godis och lyssnade på.
Påvägen hem så stannade vi hemma hos ff&fm - vi fick bakelser och farmor var söt.


min VILL-GÖRA!-lista
- våga hoppa bungyjump
- skrapa fram minljoner på lotto
- uppfinna någonting
- skaffa en kompis som är rolig och känd
- göra alla jag känner glada genom att göra grimaser
- få ett eget program i tv
- bli nämnd i tv
- bli bäst


Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0