raspberrytoothpaste

Nu har det varit riktigtotroligtjättemycketgigantisktväldigt varmt i snart en vecka. Jag menar, vi bor ju ändå i NORRLAND i SVERIGE, världens ände där det knappt solen vistas (herregud, det var 2 soltimmar i linköping i november). Så det chockar nog ändå ganska många när det har varit så här jättevarmt under en sån här lång period men jag måste säga att jag INTE klagar. Värmen får mer än gärna stanna för mig, ju mer solen skiner desto brunare blir jag - JAJ!
Nu är det en vuxen kvinna som är nyhetsankare på SVT2 och hon låter och ser ut som ett litet barn, det är fel. Nu sa hon fel.

JESPERKOMMERHEMIDAGOCHDETSKABLISKITROLIGTOCHJAGSKAPUSSAIHJÄLHONOMOCH
KRAMAHANJÄTTEMYCKETOCHJAGSKAALDRIGSLÄPPATAGET!

Kom-men-tera
Postat av: BUJ

EMMA JAG SKA FESTIVALAAAAA!

2008-08-01 @ 15:53:16
URL: http://bujs.blogg.se/

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0