dancefloor chart

Det är den finaste dagen på länge och det tar ett tag innan det blir sånt här fint väder igen och jag är fast nere i källaren och tvättar.. BAJS.
men jag har solat i pauserna mellan de fulla maskinerna med svarta, luddiga, smutsiga kläder så jag har ökat på min bränna. så nu är jag ännu brunare - JAJ!
Snart ska jag äta, sola lite till och plocka ut dem sista tråkiga maskinerna och träffa jesper - plutten.

Imorn är det mormor på förmiddagen och mamma på eftermiddagen, "tjejkväll" som mamma gillar att kalla det. Jesper är iaf upptagen på Killdejt med sina gubbar. De ska väl sitta framför tv:n med en öl i ena handen och den andra ner i byxorna och ha raptävling.
När jag och mamma går på stan imorgon så ska vi kolla en digital systemkamera (!!!!!!) för mamma kom med en underbar idé när hon sa "men kan du inte köpa en kamera för dina sparpengar då, och sätta in pengarna på konton igen när du får obligationerna från ff&fm".
Love ya, mamy!
Så om jag håller tummarna riktigt hårt så kanske jag kan köpa en innan vi far till London så jag kan knäppa fräserfoton där!

 

fnuffypuppy

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0