40 mil med Springsteen

När jag skulle börja skolan imorse så satt jag istället i bilen påväg till gamla goa Gävle.

När jag hämtade ut tågbiljetterna igår så fick jag den dryga nyheten att tåget som jag skulle åka med idag gick 17.03 "fan..". Jag slutade skolan efter lunch idag så om jag skulle ha tagit tåget så skulle jag varit framme runt nio ikväll och istället kom jag fram när klockan var två - mycket praktiskt.
På vägen hit, på detta 40 mil så stannade vi gånger (ena statoilet var kaotiskt så det gills inte) och dunkade skiten ur Bilens högtalare med Bruce Springsteen - Born to run.
Jag kan tyst hålla med Tobbe om att det kan vara världens bästa låt..



Nu är det hemgjorda hamburgare med ciabattabröd som gäller tills solen går ned eller tills det blir så kallt att filtar inte räcker till.

Johanna, kom hit!

Kom-men-tera
Postat av: u

2008-06-06 @ 12:16:28
Postat av: ujbuj

ems, jag vill bara att du ska veta hur fruktansvärt fula ni faktiskt är på den där bilden (;



och hur blire med håkan? Ska vi till Arvika får vi ju faktiskt se honom där också, men jag har bannemej ingenting annat att roa mig med den där fredagen och det är fan tragiskt.

2008-06-06 @ 12:19:47

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0