broomsticks

Fick äntligen träffa jesper nu i helgen, som jag har längtat efter den lilla kusen!
Efter allt arbete med bilar, rensat landet och målat stolar så var det najs att få lite pussar och kramar av sin alledes egen gubbe. Vi har handlat lite kläder (JESPER har handlat kläder, inte jag - jag sparar.), legat och slappat i sängen större delen av helgen, kollat på fotboll och flummat.
Bara det att den jäkla plutten åker utomlands i 3 veckor, TRE jäkla veckor! Så när jag trodde att vi skulle få träffas lite mer nu i sommar så blev det bara bajs utav allting.
Men jag åker till London i en vecka jag med under jespers treveckorstripp,så jag kommer bara sakna honom i 2 weeks.
Det kommer bli så in i bombens jävla roligt att åka till London! Synd bara att man inte hade VÄNNER-gänget med sig. Jag ska lätt ta ett kort med en vaxdocka inne på Maddäm Tusåh (you gotta love the spelling) och åka i en av de röda våningsbussarna - JAJ!

   

plus i kanten för jesper och youghurt.


Kom-men-tera
Postat av: sofie

det är även ett MÅSTE att besöka Harrods & Oxford Street !

2008-06-30 @ 15:04:59
Postat av: Camilla

Hoppas du får en bra dag. :)

2008-06-30 @ 15:06:59
URL: http://artondejuni.blogg.se/

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0