Duffy & Morrissey

Jag vet inte varför men jag har fastnat totalt för Duffy's låtar. Det kan vara för hennes sätt att sjunga eller melodin i låtarna men jag diggar'et stenhårt!
Och plus att mamma tycker henne, betyder det att hon har bra musiksmak eller att jag börjar bli gammalmodig.. ? När vi bakar bullar idag så är det Duffy i radion som gäller. Duffy eller Bruce Springsteen.

När jag sökte omkring på Youtube så kom jag på hur bra The Smiths är och hur underbara deras låtar är och då flög det i mig "Morrissey har ju faktiskt gjort en solokarriär". Så nu sitte rjag och lyssnar på den gamla godingen, you haved killed me med Morrissey. Han är guld värd.
Det blir nog till att köpa en Morrissey-skiva snart ska ni se, soon enough.

Jag kan medela den goda nyheten att jag inte ser ut som en kräfta längre, det röda som hade tagit övertaget på mitt skinn igår har ju istället blivit brunt, så nu är jag ganska brun (och det är bara juni, halleluja!).
Nu ska jag förbereda vårat bullbak och sedan ska vi åka och köpa filmrullar till min analoga systemkamera (<3) så jag kan knäppa mig lös hemma hos ff&fm.

oj, nu är min farfar här - oväntat

Kom-men-tera
Postat av: ujbuj

varför i hela friden Bruce Springsteen? Inte alls oroad över att du är gammalmodig som din mamma och lyssnar på Duffy (som för övrigt är stencool), mer oroad över att du lyssnar på BS som till och med min PAPPA nästan tröttnat på!

2008-06-08 @ 23:23:29
URL: http://bujs.blogg.se/
Postat av: ujbuj

varför i hela friden BRUCE SPRINGSTEEN?!

mer oroad över att du lyssnar på honom ään att du lyssnar på Duffy (som för övrigt är stencool)

2008-06-08 @ 23:24:47
URL: http://blogg.se
Postat av: brunbjörn

har du ingen dator i sthlm eller?

blogga mera!

BLOGGA OM BALETTAKADEMIN! :D:D

2008-06-15 @ 12:25:13
URL: http://mattheweffect.wordpress.com
Postat av: EM

1. nej jag har inte haft någon dator i sthlm och det har varit vääääldigt frustrerande ska du veta, kära brunbjörn.

2. BS rocks!

2008-06-20 @ 14:00:55

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0