forever 21

näej, nu längtar jag fan hem!
Nu har jag varit här uti bushen i snart fem dagar utan jesper eller tillgång till affärer. Undrar hur det skulle gå för mig om jag blev allergisk mot el? (jag såg på ett program förut om en tjej som var det, vet knappt om jag tror på't. Men vem skulle vara så dum i huvudet att de fejkar att vara allergisk mot något?) Det skulle iallafall inte gå väl.
Om vädret tillåter så kanske vi åker iväg med farfars motorcykel och hälsar på pappa en snabbis, hemma. Det låter jättekonstigt att jag ska hälsa på pappa hemma hos mig själv, men jag åker ju hem imorgon - yaho!

  

Nu är det läder-jumpsuit som gäller med en redig hjälm till.
Hoppla!

Kom-men-tera
Postat av: Jesper

Vad vacker du är älskling!

2008-06-26 @ 20:36:43

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0