ge mig mer!








Ännu mer carwash, ännu mer längtan efter pengar, ännu mer "gamla goda tider" och mycket mer av farmors goda mat.
Jag fick en stark impuls av att sy en kjol av farmors gamla tyger men tyvärr hade hon inte så najsiga sånna förutom några lädertrasor som var av väldig fin kvalité men det var för lite tyg för att kunna göra något blahablaha utav det.

Jag fick igår reda på att ff&fm har haft obligationer åt mig och Tobbe som kommer kunna lösas ut om ett halvår och dessa obligationer går och väger på 10000 kronor var åt mig och tobbe, tio laxar till mig och tio laxar till brushän (ja, tiotusen spänn - AIGHT!)
Jag blev lite skakis och överexalterad när jag hörde det så jag började planera lite i huvudet ... en kamera, massa kläder, kanske en ny cykel och tusen ton av bubbelplast!

Men nu ska jag hångla upp kaffemaskinen och spela kort för att sedan kolla på Håkan Hellström som uppträder på Skansken ikväll. Hej popcorn, saft och håkantröjan.
Och då måste jag ju bara säga att konserten med Håkan som jag var på i våras ägde fett.

Silent shout.

Kom-men-tera
Postat av: brunbjörn

värsta porrbloggen ju!



jo men om du åker till lkpg klart vi ska ses!

the whole company så att säga!

2008-06-24 @ 23:16:19
URL: http://mattheweffect.wordpress.com

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0