klagostund

regnregnregnREGNrängh.
det regnade konstant i en timme, nu är det dock blå himmel. Vädret är fucked up. Fåglarna är fula. Jag är på riktigt dåligt humör..
Men nu när jag lyssnar till Marcus Krunegård - Vampyr (Sångaren i Laakso, Hets! och i sin egen solokarriär), det är en riktigt jävla bra låt. Man blir på hyggligt danshumör, den och Laakso - Norrköping är två riktiga hoppaochskrika-låtar.
På tal om Norrköping, jag ska till Gamla goa Linköping nu på Onsdag, kanske med gamla goa farfar. Vi kanske skulle sova över där men jag öshck int'. Skulle dock vara skojj om man kunde dra ihop järngänget och träffas en gång innan skolan börjar igen.
Snart ska jag höra av mig till Johanna och fråga om hon vill att jag och jepps ska joina henne och oskar på sightsing in da hood Gävle. Jesper slutar snart jobbet - yaho! Jag sov till 11. Jag har inte gjort ett bajs idag, hoppas att det blir en ändring på't.

    

Så nu tycker jag att ni lyssnar på Marcus Krunegård - Vampyr, lär er texten och sjungskriker den på en bra fest.

Kom-men-tera
Postat av: sofie

JA EMMA , KOM HIT PÅ ONSDAG !

2008-06-30 @ 18:03:48
Postat av: E

klart att jag kommer. Åker dock hem samma dag (kanske)

2008-06-30 @ 18:52:01
Postat av: sofie

bara du kmr . ring oss då! vill träffa dig

2008-06-30 @ 19:56:02
Postat av: UH

MARKUS MARKUS MARKUS HEJA MARKUS! <3

2008-07-01 @ 23:55:54
URL: http://bujs.blogg.se/

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0