överdos av nutellachoklad

Klockan är 22.04 och jag kom nyss hem från Trådgårdsföreningen där (nääääääästan) hela skolan hade samlats. Det var alla danstvåor och vi roliga-järngänget-dansettor och nästan hela internationell-tvåorna. Jag kände knappt dem men nu så tycker jag att de är riktigt balla prickar allihopa.
Det blev allt från suck and blow och djungeltelegram till att sitta på axlarna och springa omkring som fånar. Alla runt omkring måste ha trott att vi as stenfulla, men det var vi icke! Nyktra som solen men fulla av högljuda skratt (fan vad poetiskt).

Annars har dagen i helhet varit en njz men strulig dag. I själva skolan var det helt okej, det var mer efter skolan som allt strul började.
Jag skulle skriva ut ett arbete i skolan men då fungerade inte skrivaren i det rummet så jag fick vandra vidare till det andra dator-rummet där skriven fungerade men bläcket var slut.. Så jag fick smyga in till lärar-rummet med hundvalpsögon och fråga om jag fick låna deras skrivmaskin istället - och det fick jag. så då satt jag där och skrev ut mitt arbete och efter det så var jag tvungen att fixa och trixa lite med detta arbete (kreativ som man är) och då letar jag igenom hela, HELA vårat klassrum efter något som skulle likna lim men efter ett tag så letade jag bara efter saker som var klibbigt, så igen fick jag smyga in i lärar-rummet med mina hundvalpsögon, ena foten över den andra och händerna bakom ryggen och fråga efetr lim - och det fick jag.
Så jag gjorde klart mitt arbete, lämnade in den till läraren och när jag var påväg ut från plugget så kom jag på "fan i helvetes jävla skitfan! Jag har inte lämnat in svenskauppgiften!".
Så då var jag tvungen att skriva ut lite mer papper och ännu en gång fick jag gå in till lärarrummet och fråga om jag fick skriva ut detta arbete också - och det fick jag.
Sedan, efter att ha kommit ut från detta helvete till skola så skull ejag till apoteket men då så hade de flyttat skiten tvärs över stan så då fick jag mig en lten prommis på köpet - det är härligt med motion.



Men nu så äger jag inga kläder i min byrå eller garderobe.. allt är nedpackat i väskor och neccesärer, jag måste säga att det känns jätteknasigt. Plus att vi sommarstädade idag så nu skiner hela lägenheten och kläderna är borta - sommarlovet kallar!
Jag fick säga hejdå till Kerstin idag (utbytesstudent från USA) och jag kom på att jag kommer nog ALDRIG träffa henne mer, sorligt men sant..

Äsch, nu blire till att borsta tänderna, packa ned det sista och kolla på Scrubs tills jag däckar.


Kom-men-tera
Postat av: Emem (i 2i) som frågade efter din blogg^^

Eh, bilden på mig var ju lyckad^^

Annars var det en lyckad kväll tycker jag. Mysigt att ni var med, hoppas ni kommer fler gånger:)

2008-06-04 @ 23:37:02
URL: http://societetstrasket.blogspot.com
Postat av: EM

Nutellaburken tyckte ju jag var det härligaste på hela kvällen!

2008-06-06 @ 07:42:20
Postat av: Emem

Nutellaburken var väl okej.

jag tyckte att nutellafingrar var mycket bättre!;)

2008-06-06 @ 11:13:16
URL: http://societetstrasket.blogspot.com

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0