tacochips och minigolf

Tjejkväll kan ju ibland vara det mysigaste som finns, prat om hur feta man är medans man äter chips, choklad m.m (vattenmelon var också närvarande) och att man SKA börja skärpa sig med maten och få den där tvättbrädan som man alltid drömt om, fast jag tycker inte att 6pack på kvinnor är så jävla snyggt. Tjejer kan få ha 4pack - inte mer. Det är killarna som ska stå för detta 6pack och dessa höftmuskler som går från höfterna ned till härligheten (drewl*).

Aja, det var tjejkväll hemma hos Sofie med standardmaten Tacos och till efterrätt så var det chips, ostbågar, choklad x2, vattenmelon och cola.
Det blev prat om kristendom, läskiga filmer, skratt och pinsam-/roligheter.
På kvällen efter att resten av folket har gått så såg jag och Sofie på en asdålig film som heter House of Terror som handlade om en familj som flyttade in i ett nytt hus och det började spöka - buhu.



När vi vaknade dagen efter så hade denna jävla film spelats 3 ggr på raken och jag vaknade när klockan var åtta, jag brukar annars sova tills klockan blir 11 - 12 på dagen men hemma hos sofie så vaknar jag astidigt och blir hur pigg som helst, det går icke in i min hjärna!
Efter att Sofie vaknat några 100tals timmar efter mig så solade vi och såklart så kommer Sofies fader utrusandes till oss ute på gräset och säger att det är för farligt i solen och precis innan så had ejag pratat med mamma som uppmana mig att sola - det är roligt hur föräldrar ser olika på saker och ting.



Vi fick för oss att spela minigolf (vilket var 100 år sedan)med my i gamla linköping, och jag har aldrig varit i gamla linköping men fyfan vad mysigt det var där! det var precis som i Gränna - stenbumlingar på gatorna, chokladbodar som barn stod och dreglade över och plus att det fanns denna gamla polis som patrullerade iklädd i gamla poliskläder - hur mysigt som helst!
När vi väl kom fram till minigolfbanan så hade min boll en förbannelse över sig och det var därför det inte gick så bra - snippsnappslut.
Efter minigolfen åt vi vääldigt goda jordgubbar hemma hos my.
Länge leve the earthman!


Kom-men-tera
Postat av: brunbjörn

inga bilder?

2008-06-03 @ 19:44:46
Postat av: AM

massor av bilder

2008-06-03 @ 20:31:30

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0