buzz buzz buzz

Igår så var syskonkväll till 1000.
Även fast jag och min bror är så grymt olika varandra så har vi jävligt roligt tillsammans.
Jag och min bror är helt galna i ett tvspel som heter Metal Gear Solid 3: Snake Eater och vi klarade ut det igår (för andra gången men på en annan nivå). Och jag kollade upp detta spela sedan på Google för i spelet så är det värsta historien, dem måste ha lagt ned mer tid på historien bakom spelet än på själva spelet i sig.
Det handlar om att man är en kille som heter Jack men hans codename är Snake och han skickas till Ryssland för att rädda en kille som heter Sokolov som håller på och bygger en stor jävla kärnvapenspansarvagn under order av Rysslands president som heter Krusctchev. också ska man rädda honom och det händer en massa jävla saker under tiden och man blir typ kär i en tjej som endast är ute efter en grej som heter Philosofer's legasy och hon lämnar en i slutet och allt blir jätte sorligt snyft, snyft.
Aja, jag kollade iaf upp det där på Google och det finns tydligen tre personer som är denna "Snake" skit-vrickat.. Men nu är det bara två spel kvar - vi har klarat ut tvåan och trean. Så nu är det bara ettan och fyran kvar, jaj!

Okej nu tror ni att jag är värsta geeken som inte gör något annat men vi (jag och brorsan) lagade jättegod mat också! Revbenspjäll, coleslow och klyftpotatis - drewl !! Plus att vi grillade revbenspjällen, eller vi grillade bara ena delen av den eller, vi typ rökte den för våran grill sög .. jävla engångsgrillar borde pantas!

Sedan efter spel och mat så blev "Saving private Ryan" som var väääldigt sorlig men vääldigt bra. Men om Tobbe (bror) inte hade somnat och snarkat under halva filmen så hade den nog blivit bättre.
Vi beslutade att INTE titta på schlagern för det gick säkert asdåligt ändå.

När jag skulle sova så var det en mygga som bodde i mitt rum under hela natten som höll mig vaken! När jag släckte lampan och la mig jätteskönt med täcket precis under hakan och det är så himla skönt då kommer den där jävla myggan och surrar PRECIS vid örat (tänk att den absolut måste vara precis vid örat den kan liksom inte vara vid fönstret som ÄR öppet och flyga ut!) men när jag tänder lampan och är helt tyst så ser jag ingen jävla mygga och hör ingen heller.
usch, jag hatar myggor ..

image29

nu ska jag ut och sola, hajdihå!

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0