hesitation

Jag har kommit på en grej som jag blir lite sur över.
Om föräldrar sätter upp en massa regler och pratar om dem exakt hela tiden så får det barnen att vilja bryta dessa regler över allt i hela världen.
För om päronen säger "du måste vara hemma då, du får inte göra så, du måste följa reglerna, du måste göra så, du måste det, du får ABSOLUT inte göra detta och du får gärna komma hem tidigare än 12.00"
Ju mer regler de sätter upp ju mer vill man bryta dessa regler, de kan ju inte sätta ett koppel på en och om jag skulle råka göra fel så ger detta koppel elektriska stötar.
Och att jag har fått en extra förälder gör mig inte gladare..

Men, men nu så ska jag ut och sola skiten ur mig så jag är brunast ikväll (om man räknar ut brunbjörn då, den lilla filipinern).
Hajdihåj

Kom-men-tera
Postat av: brunbjörn

muhahaha!

2008-06-01 @ 16:09:48
Postat av: EE

du var ju inte ens där så jag var ju faktiskt brunast under hela kvällen. så "muhahaha" på dig själv!

2008-06-02 @ 21:31:44

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0