klöv och knäck

Idag var det en riktigt näjz dag.
Det var väldigt varmt så jag har vandrat runt i t-shirt (jag gjorde det otroliga misstaget imorse att ta mörkblå jeans till vardags klädsel så mina ljumskar har badat i princip hela dagen) och converse. Converse borde få pris för deras underbara skor, dem passar på ALLT och alla - alla skyltdockor i hela världen och alla människor i hela världen. Jag menar, ser du ett barn (3-5 år) med converse så tänker du "fasn vilken cool liten unge" och ser du en gammal person med converse så tänker du "så DÄR vill jag bli när jag blir gammal och skrynklig".
Jag äger hitills 3 par converse (blå-mörk-låga,svart-läder [man svettas ASMKT när man bär dem] och röda) and i'm loving it!
Aja, converse äger.
Idag så solade jag under psykologin och fick lite jobb gjort samtidigt så där blev det 2 flugor i en ända stor KA-BOOM-BUM-SMÄLL. Och tänk att under varenda (VARENDA) psykologi-lektion så börjar folk prata om hur jobbiga deras liv är, hur krångligt det har haft det och att de har varit jättedeprimerande under en period och hade självmordstankar. Detta kan endast betyda på att:
1. Folk ljuger
2. Folk vill ha uppmärksamhet och att vi andra "perfekta" personer ska tycka synd om dem
3. Våran psykologilärare, Janne är en sådan person som bara får folk att vilja öppna upp sig.
Jag tror att alla tre alternativ är sannolika.

536702-36536702-38
536702-39

Efter schoolen så blev till att äta Sia Gräddglass på gräset vid Domkyrkan med Mia, Brunbjörn och Sofy och det väldans trevligt, mkt skratt blev det. JAG HITTADE EN FYRKLÖVER! Jag har för mig att det betyder att man kommer få tur eller något liknande - inte riktigt säker.
Så vi 3 delade på denna 1-liters Sia Gräddglass, eller jag, mia och sofy delade på hälften medans brunbjörn åt upp resten (jag förstår inte hur killen har kan gå ned i vikt, det är ett mysterium).
Vi experimenterade lite vilket var roligt och gott. Bonaqua + Glass = Kladdigt
Efter en massa skratt i domkyrkeparken (?) så förflyttade vi oss ned till Hakepi och vi satt där och skrattade och diskuterade vidare. Vi såg en kopia av mig, eller de tre övriga såg en kopia av mig och "jag" såg tydligen väldigt cool ut - då blev jag glad.

Ett STORT plus till designadinblogg.se

Kom-men-tera
Postat av: brunbjörn

XD!
det är papaya!

2008-05-29 @ 06:34:33
Postat av: sofy ;)

rix imorn !

2008-05-29 @ 18:22:33

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0