no purple sweatshirts

Det har blivit så krångligt på senast tiden ..
Han har börjat rökt och mina skador blir inte bättre och det påverkar mitt dansbetyg - jag vet inte, det går nog över.

Igår bestämde Emma och Anki sig för att bli blondiner (eller sofie bestämde det nästan åt oss). Men som tur är så gick jag itne hela vägen utan tog ur blonderingen efter halva tiden så jag är nu ljus,ljus brun/lite orange (hur fult det än låter så tycker jag om det, det gör jag verkligen). Eftersom det är fint med ljusa färger till sommaren så tänkte jag att ljust på huvvä skulle inte vara så knåpigt.
Så nu är Emma fortfarande brunett men mkt ljusare.

När vi var på stan igår (moi, anki et sofie) så började jag prata om att jag måste börja träna mer så jag kan gå ned lite i vikt och när vi stod och pratade om det så säger en kille till mig (som jag förresten INTE känner) "Men du är ju inte alls tjock, du är ju jättefin och normal". Och då blev jag glad över att det fortfarande finns snälla människor som säger sånt till tre fjortisar som pratar om hur feta de är. Jag blir så glad!
image27image28

MAN MÅSTE ÄLSKA SOMMAREN!
och man hjular (stavning?) med vänster hand först!

Kom-men-tera
Postat av: alex

"till tre fjortisar som pratar om hur feta de är."

HAHA! Jag skulle inte säga något till de tre fjortisarna, men jag skulle skrattat åt det inombords och berättat det för mina vänner som också skulle skrattat åt fet-fixerade fjortisar!

2008-05-27 @ 23:17:16
Postat av: EM

Jo jag menar det, det skulle jag också ha gjort! Först lyssnat, sedan skrattat åt dem och sedan snackat skit om dem till mina andra vänner

2008-05-28 @ 09:26:36
Postat av: Maddee

^^ tkr killen var snäll :)

Jag skulle inte brytt mig och tänkt att det inte är ngt speciellt för typ alla tjejer håller på sådär

2008-05-28 @ 16:26:03
URL: http://Angeel.bloggsite.se
Postat av: ujbuj

EMMA OM DU FORTSÄTTER RÖKA SKA JAG PERSONLIGEN HÄLLA OBOY INNANFÖR BRALLORNA PÅ DIG!
(ett hot, alltså)

2008-05-29 @ 14:41:49
Postat av: EM

det är inte JAG som röker, ditt puck. En av mina närmaste har gjort det och det är inte näjz

2008-06-01 @ 13:47:34

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0