Nyttigt med information

Hej hopp i galopp!

Såjjy att det inte har blivit så mkt skrivet under senaste veckan men jag har ju varit i Gävlet och det har varit både bra och dåligt. Roligt med valborg och människor men inte alls roligt med mina knän. Jag har då fått en inflammation i BÅDA mina knän, jag kan knappt böja dem! Men jag håller i och värmer de och knaprar piller så det skriker om'et.

Jag kom precis hem efter en shoppingrunda på stan, jag inhandlade:
Strumpbyxor
Sandaler
Jeansjacka

Allting för 292 svenska riksdaler. DAKAPO!


Jag har blivit proppad med information denna vecka,
jag har tex fått reda på att:
Mässlingen är en dödlig sjukdom
Joakim Cans är sångaren i Hammerfall
Hammerfall är från Svergie
Man borde ta bort bilder från digitalkameran så föräldrarna INTE ser att man har haft fest hemma i sin lägenhet i linköping.

Det blev den alltid lika populära fikan med Johanna igår eftermiddag, flickan får bara fler och fler fräknar. Mycket latte och mycket, mycket, mycket tjatter.
Jag har också varit händig och gjort en midjekjol och en blus av en gammal klänning, riktigt snyggt blev det faktiskt.

Nu blir det till att packa till tågresan hem och städa efter mig så inte päronen hatar mig ännu mer






Kom-men-tera
Postat av: jouwhänah

jag är verkligen dying to veta hur fasen den där jeansjackan ser ut, gimmie en bild föfän! vare barnavdelningen som skrällde eller? :D

2008-05-11 @ 21:50:44
URL: http://bujs.blogg.se
Postat av: mha

det var barnavdelningen så det bara skrek om det (plus att det var 50% rea, i just had to go for it!)

2008-05-27 @ 17:01:42

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0