Översikt med digestivekex

"Frusna män söker kärlek"
Det är väl ändå en riktig hit som kanal5 har kommit på.
3 goa killar som snart börjar gå in i ålderskris som aldrig har haft ett riktigt förhållande ska vara med minst 19 tjejer dygnet runt i ung. 3 månader - helt otroligt.
De "frusna männen" har hund, skoter (såklart), villa (ena killen bor fortf. med sina föräldrar),snötraktor och för att inte glömma den älskade vedbon.
Det snöar konstant, det är askallt och det går knappt att vistas ute om du inte har 2 par underställ inkl Fjällräven-dunjacka. Och det bästa av allt - de bor i Gällevari.
Som sagt, en redig hit.

Just nu sitter jag och fuderar över när min förkylning ska gå över, den har varat i snart 2 veckor. Och det är en sån här riktig förkylning, inte en sån där lite snuvhost-förkylning, utan här är det röda-ögon-som-rinner-och-hosta-upp-tarmarna-medans-klägget-i-halsen-gör-att-du-inte-kan-prata-förkylning.

De ska ju göra en ny Indiana Jones film, eller den kommer snart ut bio så de har ju redan gjort den.
Är inte Harrison Ford typ 60+ ? jag fick se lite ur trailern (youtube 4-ever in my <3) och då får jag se en gammal man med ett grått ansikte som består mest utav skägg och halvtaskig, rynklig hy med den gammla goa Dr.Jones hatten och piskan i högsta hugg. Jag måste se den filmen, hur dålig den än blir så måste jag se den.

Imorgon åker jag till Hufvudstadten och det är rea på SOUK, tack gode gud!

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0