raspy voice

Nu efter denna varma sommarkväll så är jag lite hes och ganska brun och jag mår prima-ballerina.
Det var gansk amånga artister där men jag var där för att höra Patrik Isaksson jätte braiga låt som jag aldrig kommer ihåg vad den heter men den går: "Jag undrar om du har kunnat ge och kunnat ta, kunnat öppna dig som jag. För att vara här och nu, för allt jag kräver är ett svar"
Någon som vet vad den heter? Jag har det på tungan men kan ej få ut'et.
Det mest tragiska var nog i slutet av denna "konsert" när Takida kom upp på scenen och ALLA började skrika, Takida suger ju! Varför älskar alla Takida, de är ju värsta lamea wannabe- the creeds. Och det roliga var ju att nästan hälften av alla takida-fans var äkta whitetrash-people. Det var en tjej som klädde sig så som jag klädde mig när vi hade whitetrash (maskerad) partaj för ett bra tag sedan, hon hade för det första en blaffig jävla tatuering på ryggen, militärbyxor, DC-skor och en magtröja (knallröd). Det var väldigt komiskt att kolla på , plus att denna brutta var aspackad vilket gjorde det hela ännu roligare.

Rebecca var riktigt på hugget och lärde mig hur man skriker som ett EMD-fan och jag försökte lära henne busvissla, inget av det gick vidare. Jag fick ett par solglasögon av Becca också som var ASSNYGGA, tack så himla mkt beccis!

image45    image46
solglasögonen som jag fick av beccis! ^

Imorgon så skulle bli uppåt 30 grader och jag ska solasolasolasola så jag blir brunbrunbrunbrun!
Sedan mot kvällen så blir det järngänget hemma hos Sofy och vi ska laga mat (tacos, hell yeah!) och mysa upp det i soffan.
Cya.


Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0