Stockholm

Nu gott folk har Emma (och jesper) varit i huvudstaden och haft det trevligt. Fredag-lördag-söndag
Eftersom det var hyggligt varmt i Linköping så blev det chinos med tillhörande blus, dock var det int alls lika varmt i Stockholm så Emma höll på att frysa till döds. Då när Jesper fortfarande ville gå på stan (klockan blev frammåt 18.00 - 19.00) så började jag dra till med att det blev rusningstrafik och att vi måste ge oss av om vi över huvudtaget vill komma hem säkra och bevarade - jag ljög. Shårry.
Jag kanske borde berätta att vi inte bodde på hotell utan att vi har lägenhet i stockholm (som jag mer än gärna skryter om) som ligger på Östermalm som vi bodde i.
På kvällen blev var det Indiana Jones på kanal 5 som jag ville se men inte fick se för Jesper ville inte se och började peta på mig så jag kunde inte se på filmen. Så filmen var på men inget filmtittande.

Dagen efter blev det att gå upp runt 08.00 för att äta jättegoda salladsmackor som Jesper (the cheff) gjort - huuur goda som helst, duscha, get dressed for sucess och vandra mot stan.
Väl på stan så köpte jag endast en sliskig jacka (jespers ord) inne på Beyond Retro medans Jesper gick lös med sin 3000 kronor, den jäveln ..
Han inhandlade 2 linnen (TopMan), 2 byxor (Cheap Monday), 1 par shorts (Cheap Monday), 1 par skor (Vagabond), 1 tröja (Cheap Monday) och en stickad kofta (Beyond Retro).
Varför har inte jag så mkt pengar för, JAG VILL VARA RIK!

Det har inte varit en sådan hälsosam helg om man säger så.. Alla de kilon som kommit och gått under min livstid har fördubblas under dessa 2 dagar. Jag åt (för andra gången i mitt liv) Ben and Jerry's glass och det är ju ungefär, typ, liksom hur gott som helst! helt sjuuuukt. Men det är ju förjävligt med socker ...

image20image19image24image22image23image25

YOU GOTTA LOVE THE CAPITAL


"Från den 8/5 till den 11/6 så kommer buss att ersätta tågen mellan Västerhaninge och Stockholm Central på grund av banarbete"
(Det låter jättefel i huvudet, aight?)


Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0